Igår och idag!

Idag fyller älsklingen år, han fick frukost på sängen och presenter av mig och Gun! 
Av mig fick han en kaffemuff han kan ha på jobbet, tyckte han skulle ha den. :) Av gun fick han en typ.. äh en sån här:
 
Smart va? ;)





Igår vart det bilskrotning på G på går'n och Robin ser sådär lagom road ut en regning dyster kväll när hand ögonstenar blir mosade. Speciellt 245:an.. :P Forden är mitt verk.. blev lite ledsen när den lyftes upp och blev mosad bland alla bilar.. Men men, massa plats blev det och Gun blev ju iaf glad, jag med lite. :) ^^
Men igår va igår och idag är Robin faktiskt glad, det kan jag bevisa!


"WOHO KOLLA MIN KAFFEMUGG!"

/M

Kommentarer
Postat av: Lollo

HAhahaha xD Han blev glad för kaffemuggen alså xD

2011-09-08 @ 20:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0