Your fucking nightmare!



Så blev färgen, är rödare i verkligheten än det är på bild. Snygg är jag idag! Mohahaha.
Hoppas på att Robin kommer snart så vi kan åka iväg.. vi är sugna på öl förstås. :)
Orkar inte göra i ordning bilderna från göteborg nu.. så jävla många är det så orkar fan inte. hahaha.
Shortsen på översta bilden köpte jag igår i Alingsås förresten, har letat länge efter ett par som sitter bra och nu gjorde jag det. Woho! :D Köpte en foundation och en present till robin med.. skulle köpt till min bror men han ville inte ha någon.. Spara pengar tyckte han att jag skulle göra. :P

 
Btw, har ju sagt att jag ska tatuera mig, blir denna loggan från Avenged Sevenfold.. hoppas bara på svar från tatueraren någon gång.. seg är han. hah
Nu blir det gå ner och slå in ett paket till imorgon. :) 

/M

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

vill du ha adressen till min tatuerar ist? hon är billigare & bättre!

2011-09-03 @ 13:40:59
URL: http://emmautanh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0