Ett fån...

 




Har beställt mig en Iphone 4s och köpte mig nyss en skal. Får väl se om jag blir nöjd med detta. Tappade ju min Sony Ericsson i backen utanför jobbet... blir så trött. Klantig som man är men samma dag som man gör detta så är det supererbjudande på  som man bara måste ha! Fastpris 349:- med telefon. Har vi på jobbet nu också men har aldrig förstått mig på det där med Tele2... aldrig riktigt gillat operatören. Bra att man jobbar för dem också. :-)

Vart i Alingsås igår och hälsade på familjen, sedan var det hem till storebror och spela poker och dricka lite öl sedan åkte vi ganska tidigt i morse för att R skulle hämta en husvagn uppe i Filipstad. Ikväll blir det ta det lungt med lite vin och film i soffan.




/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0