Det här gick ju bra.

Har nu tagit med ungefär 4 månader att få igång mitt bloggande igen, glömde av mitt lösenord. :)


Fick kaninungar för snart 13 veckor sedan, sötnosar. Idag är dem inte riktigt lika små som här men fortfarande underbara. :) har inte bestämt mig om jag vill ha kvar allihopa.. svårt att bestämma sig när dem är så gulliga. men för tillfället vill jag har kvar dem, det är tre honor och två hanar samt Pepsi då, så det blir sex ninisar. Skulle varit sju stycken men tyvärr så rymde en harfärgad sötnos. :(
 
 
 
För tillfället sitter jag hemma i soffan och spelar WOW, sjuk som vanligt, tror jobbet tar kål på mig. Har aldrig varit så här sjuk i hela mitt liv. Förkyld hela tiden, eller jo det har jag ju varit i nästan 10 år men inte såpass mycket.
 
/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

naaw vilken sööööt liten sak ^^

2012-10-04 @ 18:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0